19 de marzo de 2010

Gallegiño...

Acabo de leer el blog de mi gallego favorito. En él, explicaba su duda sobre si quedarse en Santiago o volver a su tierra a disfrutar de sus antiguos vicios, amigos y familia. No soy quién para darle consejos, pero quiero que escuche mi opinión. Como dedicatoria, o lo que sea, me voy a tomar la libertad de hacerlo en un idioma tan bonito como el que disfrutamos por estas tierras.

Simplemente le-lo, pensei eu, egoísta, que debe voltar aquí para pasar un tempo con el, porque sentimos saudades, pois a falta del, e se fai moi difícil pasar e non parar Algorta fronte da súa casa, ou ir a marina e sente que está baleiro, ou volver a pasar horas desde unha terraza conversando e rindo de calquera besteira na compañía dunha botella de cervexa.

Entón eu pensei que era un pensamento moi egoísta. A verdade é que eu recomendo que estar alí, prácticas, ou o que quere, e que os ollos de moitos amigos que quería voar coma el, e cousas do destino que non podíamos.

A verdade é que a elección é túa, pero quero que saiba que aínda que non o son, sempre que vexo a Chaise na terraza, eu me sinto un pouco baleiro.



No hay comentarios: